Museum aan de IJzer

Uw bezoek met de klas

Individueel bezoek en met gezin

Op deze plaats komt tekst te staan die de meerwaardebezoeker warm maakt en aanspoort om het museum te bezoeken.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At nulla ultricies dui justo lorem faucibus proin. Ut facilisis sodales dolor urna. Leo dictumst malesuada tortor condimentum. Orci, vulputate congue a fringilla metus, egestas. Felis scelerisque nec at quis adipiscing gravida sed lorem. Tincidunt nunc duis pretium, enim. Orci rutrum pharetra risus consectetur adipiscing aenean lectus.

Toegankelijkheid

Rolstoelgebruikers

Het Museum aan de IJzer is vlot en gemakkelijk toegankelijk, ook voor rolstoelgebruikers: er zijn 7 lifthaltes, ook in de panoramazaal, waar verlaagde ramen een uitstekend uitzicht bieden op de Vlaamse velden. Op de verschillende verdiepingen zijn zitbanken. Beneden is er aangepast sanitair.

Rolstoelgebruikers genieten een speciale
    korting (€ 4 i.p.v. € 8).

Bezoekers met een auditieve handicap

Er zijn informatieve teksten, alle filmfragmenten werden ondertiteld.

Personen met een auditieve handicap genieten een speciale
    korting (€ 4 i.p.v. € 8).

Bezoekers met een visuele handicap

Naast de ontvangstbalie vind je een algemene uitleg in braille.

Personen met een visuele handicap genieten een speciale