Museum aan de IJzer

8 juli: Zomerkamp 'Word vredesambassadeur'

Het Museum aan de IJzer stoomt je klaar voor het echte werk! Tijdens ons kamp duik je onder in de geschiedenis van de Eerste Wereldoorlog en ga je op zoek naar jouw vredesboodschap. Je maakt plannen, denkt na over vrede en bouwt meteen jouw eigen mini-tentoonstelling. Familie en vrienden zijn welkom om naar jouw boodschap te komen luisteren. Maar ook een vredesambassadeur heeft nood aan ontspanning. Een fietstocht, kajakken op het water en een echte “Night at the Museum”. Al spelend leren over het heden en het verleden, dat is waar ons vredeskamp voor staat.

Wanneer

Zomervakantie: 8 juli t.e.m. 12 juli van 9u tot 17u. Met 1 overnachting van woensdag 10 juli op donderdag 11 juli.

Opvang voorzien vanaf 8u en s ’avonds tot 18u.

Waar

Museum aan de IJzer – IJzerdijk 49, 8600 Diksmuide

Voor wie?

Kinderen van 8 t.e.m. 13 jaar

Kostprijs

€ 80,- in de kostprijs zijn dagelijks vieruurtje en een drankje bij de middagmaaltijd inbegrepen alsook de verschillende uitstapjes en het avondmaal op woensdag 10 juli als het ontbijt en middagmaal op 11 juli.

Praktisch

Inschrijven kan via het mailadres: publiekswerking@aandeijzer.be