Museum aan de IJzer

Word vrijwilliger of doe stage bij het Museum aan de IJzer

Zin in een gevarieerde loopbaan als vrijwilliger of een interessante stage bij het Museum aan de IJzer? Zowel bij de reguliere werking als bij evenementen kunnen we steeds een extra handje gebruiken.

Wij verzekeren jou dat je historische voelsprieten aangescherpt zullen worden. Verschillende historische bronnen uit onze collectie staan dan ook klaar om onder handen genomen te worden. Bovendien wachten ook heel wat nieuwsgierige ogen op een gidsbeurt, die misschien wel door jou wordt verzorgd? Even genoeg van de geur van oude boeken en uniformen, dan kunnen we zeker ook jouw hulp gebruiken bij het in goede banen leiden van onze activiteiten. Kriebelt het al? Het zal wel zijn! Nog niet overtuigd?

Lees dan nog even onze voordelen na:

• Je komt terecht in een enthousiast team.
    • Je bent verzekerd.
    • Je krijgt een vrijwilligersvergoeding (niet in het geval van een stage).
    • Je geniet 10% korting in onze museumshop.
    • Je kan ons museum steeds gratis bezoeken.

Vul het formulier in en dan krijg je van ons zo snel mogelijk een antwoord!